• La Fundació
    • Fundació Episteme
    • Carta del president
    • Manifest fundacional
    • Membres del Patronat
    • Consell Assessor
    • Web Transparència
  • Àrees d’activitat
    • Debats i conferències
    • II Congrés d’experts docents
    • Formació
  • Projectes
    • Impulsors Projecte SPiDeR
    • Info SPiDeR
    • Les novel·les que han inspirat Projecte SPiDeR
    • guies-docents
  • Informes
    • La segregació social entre centres, un dubtós problema del sistema escolar
    • Educació a l’Ombra a Espanya
    • Informe 2022 sobre l’estat del sistema educatiu. Curs 2020-2021
    • Fracàs escolar a Espanya: Per què afecta tant als nois i alumnes de baix nivell socioeconòmic?
    • Informe 2021 sobre l’estat del sistema educatiu. Curs 2019-2020
    • Més enllà de l’aprenentatge acadèmic
    • Per què els enfocaments basats ​​en l’aprenentatge perjudiquen l’aprenentatge dels estudiants
    • Enquesta a docents sobre el batxillerat (Fundació Episteme)
    • Igualtat en xifres MEFP 2021. Aules per la igualtat
    • «Situació actual de l’educació a Espanya a conseqüència de la pandèmia»
    • Indicadors de recerca i innovació de les universitats públiques catalanes
    • Informe TIMSS
    • Informe 2020 sobre l’estat del sistema educatiu
    • Diferències entre els sistemes educatius de deu països 2020
    • Objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya
    • Informe 2019 sobre l’estat del sistema educatiu
    • PISA 2018
    • CRUE 2017-2018
  • Notícies
    • Actualitat
    • Notes de premsa
    • Comunicats
  • CONTACTE
Cerca
  • ES
  • CA
    • La segregació social entre centres, un dubtós problema del sistema escolar

      Educació a l’Ombra a Espanya

      Informe 2022 sobre l’estat del sistema educatiu. Curs 2020-2021

      Fracàs escolar a Espanya: Per què afecta tant als nois i…

      Informe 2021 sobre l’estat del sistema educatiu. Curs 2019-2020

Registrar-se
Et donem la benvinguda! Accedeix al teu compte
Forgot your password? Get help
Recuperació de contrasenya
Recuperar la teva contrasenya
T'enviarem una contrasenya per correu electrònic
Fundació Episteme
  • La Fundació
    • Fundació Episteme
    • Carta del president
    • Manifest fundacional
    • Membres del Patronat
    • Consell Assessor
    • Web Transparència
  • Àrees d’activitat
    • Debats i conferències
    • II Congrés d’experts docents
    • Formació
  • Projectes
    • Impulsors Projecte SPiDeR
    • Info SPiDeR
    • Les novel·les que han inspirat Projecte SPiDeR
    • guies-docents
  • Informes
    • La segregació social entre centres, un dubtós problema del sistema escolar
    • Educació a l’Ombra a Espanya
    • Informe 2022 sobre l’estat del sistema educatiu. Curs 2020-2021
    • Fracàs escolar a Espanya: Per què afecta tant als nois i alumnes de baix nivell socioeconòmic?
    • Informe 2021 sobre l’estat del sistema educatiu. Curs 2019-2020
    • Més enllà de l’aprenentatge acadèmic
    • Per què els enfocaments basats ​​en l’aprenentatge perjudiquen l’aprenentatge dels estudiants
    • Enquesta a docents sobre el batxillerat (Fundació Episteme)
    • Igualtat en xifres MEFP 2021. Aules per la igualtat
    • «Situació actual de l’educació a Espanya a conseqüència de la pandèmia»
    • Indicadors de recerca i innovació de les universitats públiques catalanes
    • Informe TIMSS
    • Informe 2020 sobre l’estat del sistema educatiu
    • Diferències entre els sistemes educatius de deu països 2020
    • Objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya
    • Informe 2019 sobre l’estat del sistema educatiu
    • PISA 2018
    • CRUE 2017-2018
  • Notícies
    • Actualitat
    • Notes de premsa
    • Comunicats
  • CONTACTE
Inici

Sobre nosaltres

Fundació Episteme
Pelai 12, 7 E, 08001 Barcelona
+34 679 145 884
Contactar-nos: info@fundacioepisteme.cat
Segueix-nos
© 2023 - Fundació Episteme
  • Aviso Legal
  • Política de Privacidad
  • Política de Cookies
  • Configuración de Cookies
Aquest web fa servir cookies pròpies per al seu correcte funcionament. Al clicar al botó Acceptar, acceptes aquestes tecnologies i el seu ús així com el processament de les teves dades per aquests propòsits.    Més informació
Privacidad