II CONGRÉS D’EXPERTS DOCENTS

per a una anàlisi crítica de l’educació

Barcelona, dissabte 26 de novembre de 2022

Presentació

Barcelona acollirà el pròxim dissabte 26 de novembre la segona edició  del «Congrés d’experts docents per a una anàlisi crítica de l’educació», en aquesta ocasió dedicat a informar i conscienciar sobre la urgent necessitat de reclamar una educació de qualitat que contrarresti els efectes nocius d’una ciutadania en vies de mercantilització.

Ponents

“La necessitat social del coneixement”, comptarà amb la lliçó inaugural de l’ex-ministre d’Educació de Portugal (2011-2015) Nuno Crato i  amb quinze reconeguts experts educatius organitzats entorn a tres taules d’anàlisis: “Educació i Societat”, “Docència i Societat” i “Propostes”.

Dades congrés

«LA NECESSITAT SOCIAL DEL CONEIXEMENT»

Barcelona, dissabte 26 de novembre de 2022

Residència d’Investigadors del CSIC

C/ Hospital, 64 (Barcelona)

Inscripcions

Ja pots reservar la teva inscripció i registre com a assistent.
(Places limitades).

Participa d’un acte de responsabilitat social i educativa.
Junts farem història!

PREMSA

EL PERIÓDICO / ‘Profesaurios’ contra ‘pedabobos’: la enseñanza tradicional se da cita en Barcelona

Su objetivo es claro: trabajar por una “educación de calidad centrada en la transmisión de conocimientos”. Así lo resume Xavier Massó, presidente de la Fundación Episteme, organizadora, junto al Observatori Crític de la Realitat Educativa (Ocre), del II Congreso de expertos docentes para un análisis crítico de la educación

Llegir més »

EL CONFIDENCIAL / Hablan los profesores: la reforma educativa es un experimento y vuestros hijos son cobayas

El congreso La necesidad social del conocimiento se celebrará en Barcelona el día 26 de noviembre en la Residencia de Investigadores del CSIC. Está abierto a profesores, pero no solo a ellos, y quiere ser el aglutinante que convierta el descontento, casi podríamos decir que el desconcierto de los docentes, enfrentados a una nueva ley

25 TV / TIEMPOS ERAN TIEMPOS

Entrevista a Xavier Massó sobre educació al programa de Toni Guerrero, “Tiempos eran tiempos” un magazine de 25TV. Què li succeeix a l’educació al nostre país?

Reprodueix vídeo