II CONGRESO DE EXPERTOS DOCENTES

para un análisis crítico de la educación

Barcelona, sábado 26 de noviembre de 2022

Presentación

Barcelona acollirà el pròxim dissabte 26 de novembre la segona edició  del «Congrés d’experts docents per a una anàlisi crítica de l’educació», en aquesta ocasió dedicat a informar i conscienciar sobre la urgent necessitat de reclamar una educació de qualitat que contrarresti els efectes nocius d’una ciutadania en vies de mercantilització.

Ponentes

“La necessitat social del coneixement”, comptarà amb la lliçó inaugural de l’ex-ministre d’Educació de Portugal (2011-2015) Nuno Crato i  amb quinze reconeguts experts educatius organitzats entorn a tres taules d’anàlisis: “Educació i Societat”, “Docència i Societat” i “Propostes”.

Datos congreso

«LA NECESSITAT SOCIAL DEL CONEIXEMENT»

Barcelona, dissabte 26 de novembre de 2022

Residència d’Investigadors del CSIC

C/ Hospital, 64 (Barcelona)

Inscripciones

Ja pots reservar la teva inscripció i registre com a assistent. (Plaçes limitades).

Participa d’un acte de responsabilitat social i educativa. Junts farem història!

PRENSA

Reproducir vídeo