II CONGRÉS D’EXPERTS DOCENTS

per a una anàlisi crítica de l’educació

Barcelona, dissabte 26 de novembre de 2022

Presentació

Barcelona acollirà el pròxim dissabte 26 de novembre la segona edició  del «Congrés d’experts docents per a una anàlisi crítica de l’educació», en aquesta ocasió dedicat a informar i conscienciar sobre la urgent necessitat de reclamar una educació de qualitat que contrarresti els efectes nocius d’una ciutadania en vies de mercantilització.

Ponents

“La necessitat social del coneixement”, comptarà amb la lliçó inaugural de l’ex-ministre d’Educació de Portugal (2011-2015) Nuno Crato i  amb quinze reconeguts experts educatius organitzats entorn a tres taules d’anàlisis: “Educació i Societat”, “Docència i Societat” i “Propostes”.

Dades congrés

«LA NECESSITAT SOCIAL DEL CONEIXEMENT»

Barcelona, dissabte 26 de novembre de 2022

Residència d’Investigadors del CSIC

C/ Hospital, 64 (Barcelona)

Inscripcions

Ja pots reservar la teva inscripció i registre com a assistent.
(Places limitades).

Participa d’un acte de responsabilitat social i educativa.
Junts farem història!

TAULES

PREMSA

CATALUNYA VANGUARDISTA/ ¿Es posible una revolución científica en la educación?

¿Hasta qué punto puede ayudar la ciencia a la educación? ¿Por qué se aceptan políticas educativas sin contrastación? ¿Son realmente ‘novedosas’ las competencias en educación? ¿Es la sociedad realmente consciente de cuanto sucede dentro las aulas? ¿Se debe devolver al docente su libertad de cátedra y su prestigio? ¿Es la educación rehén de un modelo

Llegir més »

MAGISTERIO / Ni ‘profesaurios’ ni ‘rojipardos’, docentes para el futuro de la escuela pública / OPINIÓ

El rugido de los ‘profesaurios’ se ha hecho oír este fin de semana en Barcelona, dónde se ha celebrado el II Congreso de Expertos Docentes para un análisis crítico de la educación en Barcelona, un nuevo foro de docentes críticos con el modelo educativo actual. El congreso se iniciaba con el cartel de “plazas agotadas”