Col·lectiu Hèlios: Nou front educatiu a les Illes Balears

Presentació del Col·lectiu Hèlios, creat a les Illes Balears. Joan J. Roig, professor de Llengua catalana i Literatura, Miguel Ángel Tirado, inspector d’Educació i docent i Gustavo Martín Hernández, professor de Geografia i Història presentaran aquest nou front educatiu, filial d’OCRE (Observatori Crític de la Realitat Educativa), associació d’àmbit estatal nascuda a València.

El col·lectiu Hèlios va llançar recentment un manifest adreçat a docents, institucions i famílies per a subratllar la necessitat dels fonaments acadèmics bàsics i de l’aprenentatge significatiu després de la baixada contrastable del nivell de coneixements dels alumnes.

Per a accedir al seminari web clica damunt la imatge:

• Joan Juan Roig. Postgrau en Cultura, lectura i literatura per a infants i joves (Universitat de València). Professor de llengua catalana i literatura a l’IES Felanitx, on també és coordinador del programa “Parlem català”.

• Miguel Ángel Tirado. Professor i inspector d’educació. Ha exercit diferents càrrecs directius a un institut d’educació secundària durant onze anys. Ha estat docent a ESO, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial.

• Gustavo Martín. Llicenciat en Història per la UIB, amb un any a Salamanca, és professor des del 2010. Docent a l’escola concertada ia la privada, des d’octubre del 2020 exerceix com a professor a la pública. Actualment és professor de Geografia i Història a l’institut Berenguer d’Anoia d’Inca.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme. Amb la participació de Xavier Massó i Josep Oton president i secretari  de la Fundació Episteme, resepctivament.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 19 de juny de 2024.

Idioma: castellà.

• Destinatarios y encargados de tratamiento: No se ceden o comunican datos a terceros para prestar este servicio. El Titular ha contratado los servicios de alojamiento web a Nominalia que actúa como encargado de tratamiento.