Diferències entre els sistemes educatius de deu països 2020

L’èxit en l’educació primària i secundària

 

L’informe publicat per Consejo Escolar del Estado, analitza algunes diferències en els sistemes educatius dels deu països de l’OCDE en relació a la promoció de curs i la repetició, a les titulacions i certificacions d’estudis i  al fracàs i abandonament escolar prematur. 

 

El propòsit del present estudi és comparar l’èxit de l’alumnat (o en el seu cas el denominat “fracàs escolar”) en el pas de curs i d’etapa en l’educació primària i secundària, a Espanya i en els següents països: Alemanya, el Canadà, els Estats Units, França, Itàlia, Països Baixos, Portugal, Regne Unit i Suècia.

Les dades emprades procedeixen de les estadístiques oficials europees (EUROSTAT, EURYDICE), així com les fonts de cadascun dels països analitzats i estudis internacionals com PISA i Education at a Glance de l’OCDE.

Accedir a l’informe (Consejo Escolar del Estado)

Accedir al webinar (presentació Fundació Episteme)

Accedir a les conclusions (Fundació Episteme)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.