CRUE 2017-2018

Radiografia del Sistema Universitari Espanyol (SUE)

Aquest informe, editat per CRUE Universidades Españolas es basa en més d’un milió de dades, facilitades per 48 universitats públiques i 19 privades.

La dotzena edició, segons els seus directors, Juan Hernández Armenteros (Universitat de Jaén) i José Antonio Pérez (Universitat Politècnica de València), aborda aquells temes que estan en les referències de l’opinió pública, en els responsables governamentals i els agents econòmics i socials, així com en els diversos informes sobre el sector; analitzar si les opinions estan fundades en fets; precisar si hi ha marge per a la millora i realitzar suggeriments d’acció.

Accedir a l’informe