Informe 2019 sobre l’estat del sistema educatiu

El document conté aspectes rellevants del conjunt d’Administracions educatives, els professionals de l’educació i altres agents públics i privats que desenvolupen funcions de regulació, finançament i prestació de serveis per a garantir el dret a l’educació a Espanya, així com les mesures i accions que s’implementen en aquest sentit.

La part propositiva de l’Informe està estructurada en dos blocs de propostes de millora. El primer inclou les vinculades als objectius i metes educatives de la Unió Europea (ET 2020) i de la UNESCO (Agenda 2030) que han estat elaborades conjuntament per la Comissió Permanent i aprovades pel Ple del Consell Escolar de l’Estat. En el segon s’enumeren les propostes generals, referides als continguts de cadascun dels capítols d’aquest Informe, que han estat aprovades pel Ple de les presentades pels diferents consellers i conselleres.

Acompanyant a aquesta edició de 2019 es publica «Dades i principals indicadors del sistema educatiu espanyol. Resum de l’Informe 2019»

Accedir a l’informe