Informe TIMSS

Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències

Crèdits: IEA

L’informe TIMSS de l’Associació Internacional per a l’Avaluació del Rendiment Educatiu (IEA, per les seves sigles en anglès) és una avaluació internacional de matemàtiques i ciències dirigida a l’alumnat de 4t i 8è grau1 que es realitza de manera periòdica cada quatre anys.

Amb aquesta avaluació no sols és possible determinar fins a quin punt l’alumnat de cada país participant domina els conceptes i procediments de matemàtiques i ciències
programats en els currículums d’educació primària i del primer cicle d’educació secundària, sinó que permet obtenir informació comparativa sobre el rendiment de l’alumnat entre els diferents països. Així mateix, aquest estudi també proporciona dades sobre els contextos d’aprenentatge d’aquestes matèries, la qual cosa resulta especialment rellevant per a la formulació de polítiques educatives.

Accedir a l’informe (espanyol)