Igualtat en xifres MEFP 2021. Aules per la igualtat

Igualtat en Xifres MEFP va néixer el 8 de març de 2019 amb la vocació de ser una finestra oberta a la ciutadania i visibilitzar la progressiva incorporació de les dones en la societat espanyola a l’àmbit STEM i a molts altres, oferint les dades d’una panoràmica general de la participació d’homes i dones en l’educació a Espanya.

En aquesta ocasió, amb motiu de la celebració del dia Internacional de la Dona 2021, es presenta la tercera edició que s’actualitzarà any rere any.

Unitat editora: Secretaría General Técnica. Centro de Publicaciones. Ministerio de Educación y Formación Profesional.

Proposta de: Unidad de Igualdad / Subdirección General de Estadística y Estudios /Instituto Nacional de Evaluación Educativa.

Accedir a l’informe