“Volver a aprender”, d’Andreu Navarra

Tertúlia amb Andreu Navarra autor de Volver a aprender, una crítica desacomplexada sobre els motius que han permès que el discurs pedagogista cali en els sistemes educatius occidentals.

Per a accedir al seminari web clica damunt la imatge:

• Andreu Navarra. Escriptor i historiador. Combina la creació literària amb la crítica i l’anàlisi de sistemes educatius. Investiga el pensament català i espanyol entre finals del segle XIX i la guerra civil (1868-1939). És professor d’Història de la Cultura Contemporània en la Universitat Oberta de Catalunya. Col·labora assíduament amb la «Fundació Episteme». Redactor en Cap d’Humanitats en «educational EVIDENCE».

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme. Amb la participació de David Rabadà i Xavier Massó.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 25 de setembre de 2024.

Idioma: castellà.

• Destinatarios y encargados de tratamiento: No se ceden o comunican datos a terceros para prestar este servicio. El Titular ha contratado los servicios de alojamiento web a Nominalia que actúa como encargado de tratamiento.