“Els debats sobre educació a Espanya solen quedar enfosquits per les diatribes polítiques o per l’argot impenetrable dels presumptes especialistes, que són sobretot inventors de termes sonors i buits. El mèrit de Ramón Espejo en aquest llibre és que dona veu als qui menys oportunitat tenen de fer-se escoltar, que són en la seva major part les persones que viuen el dia a dia de l’ensenyament a les aules, o les ja jubilades que poden aportar una experiència tan valuosa com menyspreada, o els dissidents del dogma pedagògic oficial”.
Seminari a Fòrum Episteme amb l’autor de Laberinto educativo y aprendizaje fake. Tenemos que hablar (Editorial Brief) Ramón Espejo, catedràtic de Literatura Nord-americana en la Universitat de Sevilla. Amb la participació dels docents i escriptors Josep Oton i Xavier Massó.
Dimecres, 29 d’octubre a les 18.30 h.
Inscripció telemàtica gratuïta aquí o clicant damunt les imatges.
Ramón Espejo Romero
Catedràtic de Literatura Nord-americana a la Universitat de Sevilla. Compta amb prop d’un centenar de publicacions en el seu àmbit de recerca: el teatre nord-americà. Aquestes inclouen des d’assajos crítics fins a articles, edicions, traduccions, volums d’assajos, monografies, etc.
En l’àmbit educatiu ha organitzat dotzenes de cursos de formació del professorat per a la seva universitat i coordinat durant set anys un màster en formació del professorat. El 2025 ha publicat Laberinto educativo y aprendizaje fake. Tenemos que hablar
• Entrevista amb Ramón Espejo a Educational Evidence:
Ramón Espejo: “Més que un alumne-centrisme, el que tenim és un pedagog-centrisme”










