Bonificació del 20% al Màster Oficial en Polítiques i Governança dels Sistemes Educatius de la UCJC

Gràcies al conveni de col·laboració entre la Universitat Camilo José Cela i la Fundació Episteme

La Universidad Camilo José Cela (UCJC) i la Fundació Episteme acaben de signar un Conveni Marc de Col·laboració al servei de l’Educació. Ambdues entitats es comprometen a cooperar en el desenvolupament d’activitats i estudis, en el disseny i el desenvolupament d’activitats formatives, participar en activitats de recerca, transferència i divulgació del coneixement, així com proposar i desenvolupar propostes davant de tercers.

Per a desenvolupar aquest Conveni Marc, s’ha establert així mateix un Conveni Específic d’Activitat Formativa dirigit a docents, equips directius, inspectors, assessors tècnics i gestors educatius. Gràcies a aquest acord, al Màster Oficial en Polítiques i Governança dels Sistemes Educatius, organitzat i ofert per la UCJC, s’aplicarà una bonificació del vint per cent a tots aquells estudiants del Màster que es matriculin per referència de la Fundació Episteme.

En fer la inscripció al departament d’admissions de la UCJC, els alumnes hauran d’indicar que provenen del col·lectiu de la Fundació Episteme.

Una gran oportunitat per a formar-se amb grans experts educatius a una de les millors universitats d’aquest país.

Més informació:

Página oficial del máster de la UCJC

Máster Universitario en Políticas y Gobernaza2425n_Final (PDF)

Información básica sobre protección de datos Ver más

• Responsable: Fundació Episteme.
  • Finalidad:  Moderar los comentarios.
  • Legitimación:  Por consentimiento del interesado.
  • Destinatarios y encargados de tratamiento:  No se ceden o comunican datos a terceros para prestar este servicio. El Titular ha contratado los servicios de alojamiento web a Nominalia que actúa como encargado de tratamiento.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos.
  • Información Adicional: Puede consultar la información detallada en la Política de Privacidad.