D’acord amb el nostre compromís amb l’educació, des de la Fundació Episteme tenim la missió d’organitzar cursos dirigits fonamentalment al professorat, orientats preferentment a la formació del docent, però també oferim formació oberta al públic en general. Un ventall de disciplines impartides per experts acadèmics.

Les temàtiques recauen tant en aspectes didàctics sobre les diferents especialitats com sobre els continguts en relació amb aquestes especialitats docents i sobre totes aquelles temàtiques que, directament o indirectament, estiguin relacionades amb l’educació i amb la funció docent.

Els cursos que s’oferiran podran ser telemàtics o presencials.

Es comptarà per a la realització d’aquests cursos amb professionals amb àmplia i acreditada experiència com a formadors.

Per a la realització d’aquests cursos de formació, s’establiran, si s’escau, acords de col·laboració amb altres entitats afins.

ACTES, JORNADES, DEBATS, CONGRESSOS

La Fundació Episteme té la intenció d’organitzar periòdicament trobades amb motiu de Jornades i Congressos, sobre diferents temes educatius que entenem que puguin ser d’interès per al professorat i el públic en general.

INFORMACIÓ:

Si vols rebre notificacions sobre els nostres cursos envia’ns un email a: formacio@fundacioepistme.cat

Si desitges més informació contacta amb nosaltres: