Ensenyament per competències: una moda pedagògica?

ENSENYAMENT PER COMPETÈNCIES: UNA MODA PEDAGÒGICA?

• Javier Valle, professor de la Universitat Autònoma de Madrid, Coordinador del Grup d’Investigació sobre “Política Educativa Supranacional”, Director de la Journal of Supranational Policies of Education

• David Rabadà, doctor en Ciències Geològiques, professor de Biologia i Geologia, membre de la direcció del Fòrum

Modera: Felip J. De Vicente Algueró, membre del Consell Escolar de l’Estat, president del Fòrum per al progrés de l’ensenyament i vicepresident de la Fundació Episteme

Debat celebrat, dimarts, 14 de maig de 2019 a la Sala d’actes del Col·legi de Doctors i Llicenciats (Barcelona)