La Formació Professional Dual: com funciona el model alemany? És possible a Catalunya?

LA FORMACIÓ PROFESSIONAL DUAL: COM FUNCIONA EL MODEL ALEMANY? ÉS POSSIBLE A CATALUNYA?

• Sr. Joan Lluís Espinós, Director General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial, Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

• Sr. Guillem Salvans, Senior Project Manager, responsable territorial de Catalunya de la Fundació Bertelsmann

Modera: Felip J. De Vicente Algueró, membre del Consell Escolar de l’Estat, president del Fòrum per al progrés de l’ensenyament i vicepresident de la Fundació Episteme

Fòrum celebrat dimecres, 6 de novembre de 2019 a la sala d’actes del Centre Cívic Casa Golferichs (Gran Via de les Corts Catalanes 491, Barcelona)