WEBINAR: ÈXIT O FRACÀS ESCOLAR?

Dijous, 29 d’octubre a les 18:30 hores, la Fundació Episteme organitza un webinar titulat «ÈXIT O FRACÀS ESCOLAR? Una mirada comparativa a 10 països», coincidint amb la publicació del nou informe del Consejo Escolar del Estado.

A càrrec de Felipe de Vicente (Vicepresident de la Fundació Episteme i membre del Consejo Escolar del Estado), i Xavier Massó (President de la Fundació Episteme), aquest webinar obre el cicle de debats que la Fundació acaba de crear sota el títol: Fòrum Episteme, un espai per a reflexionar i debatre sobre la qualitat del sistema educatiu.

«ÈXIT O FRACÀS ESCOLAR?» analitzarà diversos aspectes educatius entre 10 països diferents: Alemanya, Canadà, Espanya, els Estats Units, França, Itàlia, Països Baixos, Portugal, Regne Unit i Suècia. Un estudi sobre la realitat i les circumstàncies que expliquen l’èxit educatiu a bona part d’aquests països, però també els del fracàs en aquells casos on es produeix.

Les persones que desitgin assistir, han de registrar-se prèviament. Accés gratuït.

• Enllaç a la plataforma Zoom per a registrar-se al webinar.

Fòrum Episteme: «ÈXIT O FRACÀS ESCOLAR? Una mirada comparativa a 10 països»

18:30 h

Benvingunda i presentació del nou espai ‘Fòrum Episteme’‚ per Eva Serra. Assessora de comunicació de la Fundació Episteme.

18:35 h

Presentació de l’informe a càrrec de Felipe de Vicente. Vicepresident de la Fundació Episteme i membre del Consejo Escolar del Estado.

19:00 h

Debat i conclusions sobre els principals aspectes analitzats amb Xavier Massó. President de la Fundació Episteme i Felipe de Vicente.

19:30 h

Torn de preguntes.