«Factors psicobiològics que influeixen en el fracàs escolar»

PRINCIPALS CONCLUSIONS D’UN PROJECTE REALITZAT PER L’HOSPITAL VALL D’HEBRON I EL VHIR DUT A TERME EN UNA POBLACIÓ DE 12.000 ALUMNES DE 6 A 16 ANYS

• Dr. Miquel Casas, cap del programa “UTAE Recerca” sobre Rendiment Escolar i Acadèmic. Institut MIND, Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i Catedràtic de Psiquiatria Emèrit de la Universitat Autònoma de Barcelona.

• Dr. Josep Oton, catedràtic de secundària i doctor en Història, membre del Patronat de la Fundació Episteme

Modera: Eva Serra, assessora de comunicació de la Fundació Episteme

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat dijous 10 de desembre de 2020

APARICIONS A PREMSA:

Catalunya Vanguardista (11/12/2020)