Fa més de trenta anys que la LOGSE, Ley Orgánica del Sistema Educativo, va ser aprovada i promulgada pel govern del PSOE l’any 1990. Encara que va ser derogada l’any 2006 per la LOE, Ley Orgánica de Educación, després de la LOGSE van arribar: la LOPEG (1995), LOCE (2002), LOE (2006), LOMCE (2013) i LOMLOE (2020). Malgrat totes elles, la LOGSE ha quedat marcada per a molts com a la matriu determinant que va canviar el sistema educatiu a tot l’estat espanyol.

Des de la Fundació Episteme volem abordar el que aquesta llei significa avui dia i per això comptarem amb un dels seus membres redactors, el Doctor en Història Moderna i Catedràtic emèrit de la Universitat de Barcelona Joaquim Prats, amb la intervenció i debat posterior del Doctor en Història, professor i escriptor Josep Oton. Serà el dimecres, 24 de març a les 18:30 hores.

Per assistir cal registre previ aquí (gratuït)

Oradors: