‘El fin de la educación’

Presentació del llibre de Xavier Massó Aguadé

Xavier Massó, autor. Llicenciat en Filosofía. Catedràtic de Secundària. Secretari Gral del sindicat Professors de Secundària (aspepc.sps) i president de la Fundació Episteme.

Enrique Galindo. Llicenciat en Filosofia. Professor d’Ensenyament Secundari a Castella-la Manxa des de 2004. Co-autor del llibre ‘Escuela o Barbarie’ (Akal, 2017).

• Jorge Sánchez. Llicenciat en Filosofia. Doctor en Humanitats. Catedràtic d’ensenyament secundari. Membre del Patronat de la Fundació Episteme. Escriptor de poesia i novel·la.

• Alberto Royo. Llicenciat en Història i Ciències de la Música. Titulat superior en guitarra clàssica. Professor de música, articulista i escriptor de llibres sobre educació.

Olga García. Llicenciada en Filosofia. Professora d’Ensenyament Secundari a Castella-la Manxa des de 2006. Co-autora del llibre ‘Escuela o Barbarie’ (Akal, 2017).

Modera: Eva Serra, assessora de comunicació de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres 14 d’abril de 2021. Acte en castellà.

Enllaç a entrevista amb l’autor