«Jornada escolar: continuada o partida?»

Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:

• J. Jorge Sánchez Llicenciat en Filosofia. Doctor en Humanitats. Catedràtic d’ensenyament secundari. Membre del Patronat de la Fundació Episteme. Escriptor de poesia i novel·la.

• Luna Font Mare de dos fills i membre de la plataforma “Dret a Votar la Jornada Escolar”. Llicenciada en Belles Arts i amb dos postgraus en Cultura Visual i Tutoria. Professora de dibuix a secundària. (Dret a Votar la Jornada Escolar)

• Carme Teixidor Directora de l’escola Finestres (Mieres) des de fa 7 anys. Estudis de mestra d’educació primària i psicopedagogia, amb l’especialitat de mestra d’educació infantil per oposició. Fa 17 anys que treballa de mestra (Escola Finestres)

• Enric Naval  Director de l’escola Pau Vila (El Papiol), des de fa 15 anys. Mestre i llicenciat en Pedagogia i Ciències de l’Educació (Pedagogia Terapèutica). Més de 30 anys d’experiència com a docent. (Escola Pau Vila)

Modera: Eva Serra, assessora de comunicació de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres 16 de juny de 2021.

APARICIONS A PREMSA:

Catalunya Vanguardista (21/06/2021)