Webinar: Matemàtiques «emocionals» o Matemàtiques «emocionants»?

Es poden reformular les Matemàtiques des d’una perspectiva de gènere? El Ministeri d’Educació dirigit per Pilar Alegría vol donar un «sentit socioemocional» a l’assignatura de Matemàtiques amb la intenció de fomentar el “benestar dels alumnes amb una perspectiva d’igualtat”. Però, quines conseqüències educatives se’n deriven?

El pròxim dimecres, 13 d’octubre a les 18:30 h Fòrum Episteme dedica un nou webinar sota el títol: Matemàtiques emocionals o Matemàtiques emocionants? on s’abordarà aquesta nova iniciativa de la LOMLOE de la mà de dos experts matemàtics:

REGISTRE GRATUÏT AQUÍ