La comprensió lectora és la capacitat d’una persona per a entendre textos. Es tracta d’un procés cognitiu fonamental per a interpretar correctament el significat de les paraules i saber-ho relacionar en el seu context. La seva deficiència és un dels paràmetres més relacionats amb el fracàs escolar. El nostre país està per sota de la mitjana de l’OCDE i la UE. Però, com s’incentiva?

El nou seminari telemàtic de Fòrum Episteme estarà dedicat a “Com incentivar la comprensió lectora”. Amb la participació de Carme Fenoll, directora de l’Àrea de Cultura i Comunitat de la Universitat Politècnica de Catalunya i Héctor Ruiz, director de International Science Teaching Foundation.

Serà el pròxim dimecres 24 de novembre a les 18:30 hores.

Pots inscriure’t gratuïtament, AQUÍ

T’hi esperem!