Webinar: «El currículum LOMLOE»

La Fundació Episteme presenta el seu pròxim seminari: «El currículum LOMLOE», una revisió i debat sobre les principals incorporacions de la recent Llei d’Educació en relació amb el desenvolupament curricular. L’acte telemàtic tindrà lloc el pròxim dijous, 16 de desembre de 2021 a les 18.30 hores, emmarcat en el nostre cicle de debats educatius Fòrum Episteme.

En aquesta ocasió, comptarem amb dos ponents experts en polítiques educatives com el Sr. Juan López Martínez, Inspector Central d’Educació del Ministerio de Educación y Formación Profesional i el Sr. Francisco López Rupérez, director de la Càtedra de Polítiques Educatives de la Universidad Camilo José Cela.

Els assistents inscrits poden formular les seves preguntes o comentaris en directe durant el tercer bloc de l’acte.

Pot reservar la seva inscripció AQUÍ o clicant directament damunt les imatges: