«PROFESSORS CONTRA ELS ÀMBITS IMPOSATS»: El cas Valencià i el cas Català

La Fundació Episteme presenta el pròxim seminari telemàtic, en format tertúlia, de Fòrum Episteme titulat: «PROFESSORS CONTRA ELS ÀMBITS IMPOSATS»: El cas Valencià i el cas Català. Aquesta trobada servirà per a aprofundir en aspectes claus sobre la progressiva implantació d’una educació per àmbits a Secundària. Serà el dijous, 24 de febrer, a les 18:30 h.

El seminari comptarà amb la participació de les dues plataformes més proactives de ValènciaNo als àmbits, amb els professors José Sabater i Enric Barrachina, i de CatalunyaPlataforma en defensa d’una educació pública i de qualitat, amb els professors Gemma Tena Masdeu Joan Ramon Pla i Llagostera, els quals acaben de presentar un manifest conjunt.

La plataforma «No als Àmbits» és una organització integrada per més de mil docents de totes les especialitats de Secundària, principalment de la Comunitat Valenciana. La  iniciativa va sorgir com a resposta a la imposició, per part de la Conselleria d’Educació d’aquesta comunitat, de l’agrupament d’assignatures per àmbits a 1° d’ESO.

La «Plataforma en defensa d’una educació pública i de qualitat» acaba de presentar un manifest conjunt signat per docents de Catalunya on diuen NO als nous currículums d’ESO i Batxillerat «imposats» des del Departament d’Educació de la Generalitat. La seva disconformitat els ha portat a demanar la dimissió del conseller Josep González-Cambray, Conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, i de Ramon Grau com a Director general de Currículum.

Des d’aquest enllaç pots fer la teva inscripció de manera gratuïta, o bé cliclant damunt la imatge:

1 COMENTARI