L’educació com a arma d’acció política

Webinar en format entrevista amb Francisco López Rupérez, amb motiu del seu últim llibre La gobernanza de los sistemas educativos (Narcea), i posterior tertúlia amb José Antonio Martínez Sánchez i Xavier Massó Aguadé. Una anàlisi sobre estratègia educativa davant els actuals desafiaments de la globalització i la societat digital.

Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:

Francisco López Rupérez, autor de La gobernanza de los sistemas educativos (Narcea, 2021). Director de la Cátedra de Políticas Educativas de la Universidad Camilo José Cela. Premio Nacional de Innovación e Investigación Educativa. En possessió de la Gran Cruz de la Orden civil de Alfonso X el Sabio.

José Antonio Martínez Sánchez, llicenciat en Matemàtiques. Catedràtic de Matemàtiques. President Honorari i fundador d’ADIMAD. President Honorari i fundador de FEDADi. Membre titular del Consejo Escolar del Estado i de la seva Comissió Permanent. En possessió de la Encomienda de Alfonso X el Sabio.

Xavier Massó Aguadé, llicenciat en Filosofía i Ciències de l’Educació. Llicenciat en Antropologia Social i Cultural. Catedràtic de Secundària. Autor del llibre El fin de la educación (Akal, 2021) Secretari Gral del sindicat Professors de Secundària (aspepc.sps) i president de la Fundació Episteme.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dijous, 31 de febrer de 2022.