Webinar: «Les autèntiques lliçons finlandeses»

Presentació de les traduccions al castellà i català d’aquest llibre, a càrrec de la Fundació Episteme. Sota el subtítol de “La vertadera història d’una superpotència educativa”, Gabriel Heller-Sahlgren, desgrana el mite educatiu finlandès per a refutar moltes de les explicacions clàssiques. “Un assaig de lectura obligatòria per a tots aquells interessats en l’experiència finlandesa”.

Intervindran: Xavier Massó Aguadé, president de la Fundació Episteme i Josep Oton Catalán, secretari de la Fundació Episteme, els qui analitzaran, tanmateix el recorregut i detalls i d’aquesta obra educativa. Llibre d’accés gratuït.

L’acte tindrà lloc el pròxim dimecres, 25 de gener a les 18.30 hores. Pot realitzar el seu registre en aquest enllaç. (Registre gratuït). Seminari en català.