La educación cancelada

«El coneixement s’està desarrelant del nostre sistema educatiu per mitjà d’imposicions i pseudociència. La educación cancelada es proposa començar a revertir aquesta situació a través de la reivindicació del «Coneixement Poderós». La política educativa es troba davant el mateix escull des de fa dècades.

Coordinat per Andreu Navarra i David Rabadà, l’editorial Sloper presenta La educación cancelada on setze experts en educació, des de geografies i ideologies diferents, estan tots d’acord sobre on es troba aquest escull educatiu. És més, tots els participants en aquest llibre descriuen com la transmissió de coneixements s’ha devaluat en els nostres centres d’ensenyament en un context que abandona als nostres futurs ciutadans, especialment als més desfavorits.

«L’ascensor social que era l’educació pública ha mort i l’administració s’obnubila a valer-se d’hipòtesis educatives sense aval científic. Benvingut a aquesta proposta que aspira a escombrar, amb l’educació lògica, la demagògia pedagògica. La educación cancelada no és una metàfora, és el mirall mateix de la degradació del nostre sistema educatiu». (Ed. Sloper).

Autors: Héctor Ruiz Martín, Francisco López Rupérez, Ricardo Moreno Castillo, Xavier Massó Aguadé, Antoni Hernández-Fernández, Joan Buades Beltrán, Enrique Galindo Ferrández, Olga García Fernández, Carlos Fernández Liria, Pascual Gil Gutiérrez, David Rabadà Vives, Enrique Moradiellos, Marta Vela, Andreu Navarra, Martixell Blay Boquera y Joan-Carles Mèlich Sangrà.

Més informació:

La educación cancelada