Europa i l’exploració de l’espai

Missions de l’Agència Espacial Europea (ESA)

Seminari dedicat a «Europa i l’exploració de l’espai: missions de l’Agencia Espacial Europea (ESA)». Amb la ponència de Juan Miró, qui ha treballat durant 27 anys a l’Agencia Espacial Europea (ESA), en programes espacials en les àrees de ciència, observació de la terra, vols tripulats, navegació per satèl·lit i coets.

Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:

• Juan Miró Carretero. Màster en Astronomia i Astrofísica per la Universitat Internacional de València. Màster en Enginyeria Industrial, especialitat Tècniques Energètiques per la Universitat Politècnica de Catalunya. Estudis de postgrau sobre Tecnologia Nuclear a la Technische Universität de Munic, a la Eidgenössische Technische Hochschule de Zuric i a INSEAD.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 22 de febrer de 2023.

Idioma: castellà.