Tecno-educació: Reptes i desafiaments

Quines tecnologies s’estan fent servir a les aules? Com interfereixen en el desenvolupament dels menors i adolescents? S’implementen adequadament en els àmbits acadèmic i social? Com les famílies i els professors han d’abordar abordar els usos i efectes d’aquestes aplicacions tecnològiques? Per a respondre a aquestes preguntes, Fòrum Episteme presenta el webinar «Tecno-educació: Reptes i desafiaments» amb la participació del físic, lingüista i docent, Toni Hernández i la periodista i escriptora, María Zabala.

Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:

• Antoni Hernández. Físic, lingüista i doctor en Ciències Cognitives. És professor de tecnologia en la UPC. Doctor i màster en Ciència Cognitiva i Llenguatge (Lingüística). La seva línia de recerca se centra en l’àmbit educatiu. Com a autor ha elaborat més d’una vintena de llibres de text i material didàctic audiovisual.

• María Zabala. Periodista i escriptora, amb més de vint anys d’experiència com a consultora de comunicació, especialitzada primer en biomedicina i després en tecnologia i societat digital. Responsable de la plataforma iWomanish, en la qual comparteix informació sobre la convivència responsable i informada amb la tecnologia. Autora del llibre Ser padres en la era digital (Plataforma Editorial, 2021).

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dilluns, 27 de març de 2023.

Idioma: castellà.

1 COMENTARI