Les Humanitats enfront de la cursileria educativa

Webinar «Les Humanitats enfront de la cursileria educativa», amb el doctor en filosofia i escriptor Enrique Gómez León, qui recentment acaba de publicar Mamotretos y armatostes. Presentación del cursifacha (Varia Editio, 2022) un llibre tan ple de sentit de l’humor com de profunditat d’anàlisi. Amb ell i al costat de la intervenció de Xavier Massó Aguadé, catedràtic de filosofia i escriptor, es reflexiona sobre la “Fal·lacia idealista” i la figura del “Cursifacha”.

Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:

Enrique Gómez León. Doctor en filosofia i escriptor. Entre 1987 i 2020 ha impartit classes de filosofia en quatre instituts de Tarragona, així com en la UB, el col·legi alemany de Barcelona i la URV. El seu últim llibre es titula Mamotretos y armatostes. Presentación del cursifacha (Varia Editio, 2022).

Xavier Massó Aguadé. Llicenciat en Filosofia i en Antropologia Social i Cultural. Catedràtic d’Ensenyaments Secundaris per l’especialitat de Filosofia. President de la Fundació Episteme. Autor del llibre, El fin de la educación (Akal, 2021) i coautor de La educación cancelada (Sloper, 2022).

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 26 d’abril de 2023.

Idioma: castellà.