ESPECIALITATS: Factor imprescindible per a la qualitat educativa

Fòrum Episteme presenta un nou webinar titulat “ESPECIALITATS: Factor imprescindible per a la qualitat educativa“. En aquesta ocasió, intervenen, Miguel Ángel Tirado Ramos, professor i inspector d’Educació i Ignasi Fernández Daroca, professor i advocat del Sindicat Professors de Secundària.

Para acceder al webinar clica sobre la imagen:

• Miguel Ángel Tirado. Professor i Inspector d’Educació (Funcionari de Carrera) en la Conselleria d’Educació i la Universitat dels Illes Balears. És Doctor per la UIB (Programa Recerca i innovació en Educació) Llicenciat en Educació Física pel INEFC de Barcelona (UB), Màster en Informàtica Educativa (UNED) i Expert Universitari en Content and Language Integrated Learning (UIB).

• Ignasi Fernández Daroca. Llicenciat en Filologia anglogermánica. Llicenciat en Dret. Traductor jurat alemany-català-espanyol. Catedràtic del cos de Secundària, especialitat anglès. Professor d’anglès en Secundària. Professor associat d’alemany a URV cursos 2000 a 2002. Advocat exercent des de 2001. Vocal de la Fundació Episteme.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 25 d’octubre de 2023.

Idioma: castellà.