Informe PISA: El que les famílies han de saber

Els resultats de l’últim informe PISA 2022 sobre el rendiment en matemàtiques, ciències i lectura dels alumnes de 15 anys han sacsejat els fonaments dels sistemes educatius occidentals. L’arriscada aposta de reduir els continguts per a ser reemplaçats per tecnologies i modes pedagogistes ha donat els seus fruits: els menors cada any aprenen menys en els centres educatius. A Catalunya, l’equivalent a gairebé dos cursos en lectura i 18 mesos en matemàtiques i ciències. En conclusió, tant a Espanya com a Catalunya, les pitjors dades des que existeix aquest informe.

Però Què ens diu PISA? Quines conseqüències té? Estan les famílies prou informades? Amb la finalitat d’analitzar aquestes dades i comprendre el seu abast, el dimecres, 20 de desembre a les 18:30 hores Fòrum Episteme presentarà un acte telemàtic obert a tots amb la participació de Xavier Massó, president de la Fundació Episteme i Secretari General del Sindicat Professors de Secundària i Dori Huertas, impulsora d’una plataforma de mares i pares que no es conformen al fet que els seus fills no aprenguin els continguts que serien desitjables.

Aquest acte està especialment dirigit a docents, alumnes i famílies.

Pots reservar la teva assistència gratuïta clicant aquí o sobre la imatge: