“Aprendizaje Basado en Proyectos. Un aprendizaje basura para el proletariado”

Webinar amb Olga García i Enrique Galindo, autors del llibre Aprendizaje Basado en Proyectos. Un aprendizaje basura para el proletariado. Amb la participació de Josep Oton i Xavier Massó en un apassionant format tertúlia. “Un assaig per a desmuntar la gran mentida de la nostra realitat educativa”.

Per a accedir al seminari web clica damunt la imatge:

• Olga García Fernández. Llicenciada en Filosofia per la Universitat Complutense de Madrid. Professora d’Ensenyament Secundari des de 2006, és coautora de Escuela o Barbarie. Entre el neoliberalismo salvaje y el delirio de la izquierda (Akal, 2017), La escuela vaciada: la enseñanza en la época pospandémica (2020) i La educación cancelada (2022). És codirectora, al costat d’Enrique Galindo Ferrández, de la col·lecció d’Educació d’Edicions Akal.

• Enrique Galindo Ferrández. Llicenciat en Filosofia per la Universitat Complutense de Madrid. Professor d’Ensenyament Secundari des de 2004, és coautor de Escuela o Barbarie. Entre el neoliberalismo salvaje y el delirio de la izquierda (Akal, 2017), La escuela vaciada: la enseñanza en la época pospandémica (2020) i La educación cancelada (2022). És codirector, al costat d’Olga García Fernández, de la col·lecció d’Educació d’Edicions Akal.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 31 de gener de 2024.

Idioma: castellà.