«PISA: A DEBAT»

Transcorreguts més de quatre mesos des de la publicació de  l’últim l’informe PISA continuen en l’aire les grans preguntes sobre els seus resultats. Webinar amb la participació de la política, docent i exconsellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (2010-2016) Irene Rigau, i el filòsof, pedagog i escriptor, Gregorio Luri.

Per a accedir al seminari web clica damunt la imatge:

• Irene Rigau. Llicenciada en Psicologia. Mestre de Primària i professora de Secundària i Universitat ha estat també inspectora d’Ensenyament. Ha exercit com a Diputada al Parlament de Catalunya en diverses legislatures i ocupat els càrrecs de Consellera de Benestar Social (1999-2002), Consellera de Benestar Social i Família (2002-2003) i Consellera d’Ensenyament (2010-2016).

• Gregorio Luri. Doctor en Filosofia. Llicenciat en Ciències de l’Educació. Mestre de Primària i professor de Secundària i Universitat. Autor de més d’una vintena de llibres, columnista, conferenciant i fundador de l’editorial Rosamerón. Ha rebut els premis MEP (Millora la teva Escola Pública), el 2017 i la Creu de Carles III, el Noble, atorgat pel Govern de Navarra el 2020.

Entrevista: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme. Amb la participació de Xavier Massó i Josep Oton president i secretari  de la Fundació Episteme, resepctivament.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 24 d’abril de 2024.

Idioma: català.