Col·lectiu Hèlios: Nou front educatiu a les Illes Balears

Catalunya, València i ara, les Balears. Cada dia són més els docents que s’organitzen al voltant d’una defensa racionalista i igualitària de l’educació explícita davant dels models educatius actuals emparats en una construcció subjectiva de l’aprenentatge i que ha donat com a resultat una baixada en el nivell acadèmic dels estudiants.

El proper 19 de juny, Fòrum Episteme comptarà amb la participació de tres professors que han impulsat el Col·lectiu Hèlios, una filial d’OCRE (Observatori Crític de la Realitat Educativa), associació d’àmbit estatal nascuda a València. Joan J. Roig, professor de Llengua catalana i Literatura, Miguel Ángel Tirado, inspector d’Educació i docent i Gustavo Martín Hernández, professor de Geografia i Història presentaran aquest nou front educatiu.

El col·lectiu Hèlios va llançar recentment un manifest adreçat a docents, institucions i famílies per a subratllar la necessitat dels fonaments acadèmics bàsics i de l’aprenentatge significatiu després de la baixada contrastable del nivell de coneixements dels alumnes. Aquesta és una excel·lent oportunitat per escoltar-los.

Amb el títol “Col·lectiu Hèlios: Nou front educatiu a les Illes Balears” el webinar tindrà lloc dimecres, 19 de juny a les 18:30 hores.

Podeu reservar la vostra assistència gratuïta clicant aquí o damunt la imatge: