De la ley al aula. Crónica de la educación en España 1977-2022 de Felipe de Vicente Algueró. Un recorregut cronològic per les reformes educatives espanyoles des de la Transició, començant per les bases de la política educativa continguda en la Constitució. Webinar amb la participació de Felipe de Vicente, Rosa M.ª Mariño, Josefina Cambra, Jesús de la Vila i Xavier Massó.
Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:
• Felipe de Vicente. Autor del llibre “De la ley al aula”. Vicepresident de la Fundació Episteme. Conseller Titular del Consejo Escolar del Estado pel grup de personalitats de reconegut prestigi. Llicenciat en Filosofia i doctor en Història.
• Rosa Mª Mariño. Doctora en Filologia Clàssica per la Universidad Complutense de Madrid. Secretària de la Comissió Executiva de la Sociedad Española de Estudios Clásicos (SEEC) i coordinadora de la seva Comissió de Secundària. Doctora en Filologia Clàssica.
• Josefina Cambra. Presidenta del Consell General de Col·legis de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències. Membre del Consejo Escolar del Estado, com a personalitat de reconegut prestigi en el camp de l’educació i la renovació pedagògica. Llicenciada en Ciències.
• Xavier Massó. President de la Fundació Episteme. Catedràtic d’Ensenyaments Secundaris per l’especialitat de Filosofia. Autor del llibre, El fin de la educación. Llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació. Llicenciat en Antropologia Social i Cultural.
• Jesús de la Villa. President de la Comissió Executiva de la Sociedad Española de Estudios Clásicos (SEES). Catedràtic de Grec de la Universidad Autónoma de Madrid. Membre de la comissió executiva del Consejo Internacional para la Filosofía y las Ciencias Humanas, organisme associat a la Unesco.
Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.
Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 18 de maig de 2022.
Entrevistes amb l’autor:
“La LOMLOE és la llei que més rebuig està provocant entre el professorat”
“Les lleis orgàniques no estan per a dir-te quina metodologia aplicar”