Dimecres 20 de gener, la Fundació Episteme presenta un webinar (seminari virtual) dedicat a la nova LOMLOE i la seva relació amb la qualitat del sistema educatiu. Per tal d’abordar aquesta temàtica es comptarà amb la participació D. Miguel Recio, vocal assessor del Gabinete del Secretario de Estado de Educación i el professor i escriptor, D. Alberto Royo. L’acte serà en castellà.

La nova LOMLOE (Ley Orgánica por la que se modifica la LOE de 2006) també anomenada Llei Celaá, serà la vuitena llei d’educació a Espanya des de la democràcia. Una llei que ha aixecat diverses polèmiques i que ha despertat el rebuig, entre els seus detractors, de bona part de l’oposició i d’algunes plataformes educatives.

Sobre aquesta llei se n’ha dit molt i de tot. S’ha polemitzat sobre el tractament que fa de la privada concertada i de la lliure elecció de centre, sobre les llengües vehiculars, sobre la imperiosa necessitat de reduir el fracàs escolar o la repetició de curs… Però de la qualitat educativa no se n’ha dit gairebé res; i és aquest punt precisament el que abordarem a Fòrum Episteme: en quina mesura la nova llei aporta elements que permetin pensar en una millora de la qualitat educativa?

Per a debatre sobre aquest tema, comptarem amb dos ponents: D. Miguel Recio. Vocal Assessor del Gabinete del Secretario de Estado de Educación i el professor i escriptor D. Alberto Royo, autor de llibres sobre educació de gran èxit, com ara ‘Contra la nueva educación’ (2016), ‘La Sociedad gaseosa’ (2017) o ‘Cuaderno de un profesor’ (2019).

L’acte és gratuït i es pot assistir i participar previ registre en aquest enllaç. Places limitades.