Ja està disponible Views, una publicació del grup educatiu CEU. Gràcies a una aplicació nativa, els usuaris podran accedir a través dels seus dispositius mòbils a interessants articles, gaudir de vídeos, àudios i altres elements interactius. Views pot trobar-se tant a l’Apple Store com a Google Play Store i és una publicació totalment gratuïta.

Font: CEU

Amb una periodicitat quadrimestral, Views pretén donar veu a tots aquells actors socials que d’una manera o una altra permeten que l’educació en la nostra societat avanci. A més, la publicació aposta per la difusió dels valors fundacionals del CEU, que compta amb més de 80 anys d’història i és la major institució educativa privada d’Espanya.

En aquest primer número s’aborden gran varietat de temes d’actualitat com l’adaptació que han sofert diferents sectors socials després del pas del coronavirus, la polèmica sobre la Llei Celaá, la lluita contra les faules en la informació, els podcasts com un nou format de comunicació o la Llei de l’Eutanàsia.

A més d’analitzar l’actualitat, la publicació compta amb continguts d’enfocament professional, en els quals s’abordaran temes com la importància del mentoring dins i fora de les aules, la necessitat de cuidar la marca personal en l’entorn laboral o les claus per a la negociació en l’àmbit empresarial. Views agafa el testimoni de Punto CEU i CEU Views, revistes de CEU Alumni. Aquest canvi, pretén difondre no sols la informació dels seus antics alumnes sinó de tots els centres CEU. L’agrupació d’Antics alumnes, després del seu naixement en 1997, s’ha convertit en una de les agrupacions d’antics alumnes més nombroses d’Espanya, comptant amb més de 30.000 membres repartits en més de 40 països.