Webinar «Batxillerat: la veu dels docents»

Què pensen els professors sobre les noves propostes de Batxillerat? El dimecres, 26 de maig a les 18:30 hores, la Fundació Episteme vol donar veu als autèntics professionals de les aules. Sota el títol «Batxillerat: la veu dels docents», Primera enquesta amb les opinions del professorat, Josep Otón, Héctor Yela i Andreu Navarra analitzaran els resultats de deu consultes sobre aquesta important etapa educativa.

El Batxillerat s’ha convertit recentment en un tema central de debat educatiu. Una enquesta realitzada telemàticament per la Fundació Episteme a un univers aproximat de 1.200 docents d’ensenyament secundari mostra que el 77,1% opina que l’ensenyament basat en continguts serveix per assolir un millor aprenentatge, mentre que només un 22,5 % considera millor l’educació per competències.

Aquestes opinions, i més temes sobre el Batxillerat, seran analitzades en el proper Fòrum Episteme on també compartirem les opinions recollides en un vídeo a alumnes i professors. El debat, en format tertulia en aquesta ocasió, comptarà amb les intervencions de Josep Otón, Héctor Yela i Andreu Navarra.

Oradors que intervindran al webinar: “Batxillerat: la veu dels docents”

Apunta’t aquí al nostre proper webinar o clica damunt les imatges.

El registre és gratuït i les places limitades.
Us esperem!