Matemàtiques «emocionals» o Matemàtiques «emociontants»?

L’impacte dels corrents pedagògics actuals afecta cada cop més als continguts. Tal és el cas de l’assignatura de Matemàtiques. El Ministeri d’Educació ha decidit aquest cop dotar-les d’un enfocament «socioemocional» i dividir-les en sis sentits. Per a conèixer les conseqüències educatives d’aquesta mesura, la Fundació Episteme ha volgut conèixer l’opinió de dos experts matemàtics: Ricardo Moreno Castillo i Xavier Ros-Oton. I aquestes han estat les seves conclusions.

Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:

Ricardo Moreno Castillo, licenciat en Matemàtiques i doctor en Filosofia. Catedràtic d’Institut per l’especialitat de Matemàtiques i professor associat a la UCM, actualment jubilat. L’any 2006 va publicar el seu famós assaig ‘Panfleto antipedagógico’.

Xavier Ros-Oton, Ph.D. en Matemàtiques per la Universitat Politècnica de Catalunya. Treballa en Equacions Diferencials Parcials (PDE). Catedràtic de Recerca ICREA i Catedràtic de la Universitat de Barcelona. És el matemàtic de la seva edat més citat en el món.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres 13 d’octubre de 2021. Acte en castellà.

Noticia relacionada

APARICIONS A PREMSA: