“El currículum LOMLOE“

La Fundació Episteme ha volgut dedicar l’últim webinar de 2021 a “El currículum LOMLOE“, fent servir la seva versió en llatí, que significa “carrera”. Una carrera més pròpia d’obstacles a l’hora d’aconseguir el consens entre els principals actors educatius i socials del que caldria esperar. Una carrera que va començar el seu entrenament fa més de vint anys i que sembla arribar a la seva meta.

Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:

• Juan López Martínez. Inspector Central d’Educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional. Vocal assessor del Gabinet de la Secretaria d’Estat d’Educació i FP. Anteriorment va ser subdirector general d’Ordenació del Ministeri d’Educació. Placa del Orden de Alfonso X el Sabio.

• Francisco López Rupérez. Doctor en Ciències Físiques. Director de la Càtedra de Polítiques Educatives de la Universidad Camilo José Cela. Anteriorment va ser president del Consejo Escolar del Estado o i Conseller d’Educació en les Delegacions Permanents d’Espanya davant l’OCDE i la UNESCO. Premi Nacional d’Innovació i Recerca Educativa. Gran Cruz del Orden de Alfonso X el Sabio.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dijous, 16 de desembre de 2021.

Accedir al reportatge resum

APARICIONS A PREMSA: