«L’Educació en temps de Pandèmia»

Seminari en format tertúlia-entrevista. Anàlisi de la incidència, presencialitat vs virtualitat o el model seguit en la gestió política educativa, han estat alguns dels aspectes tractats.

Per a accedir al webinar clica damunt la imatge:

• Teresa Cambra. Llicenciada en Filosofia i Lletres, especialitat Filologia Hispànica. Professora catedràtica d’Institut d’Ensenyament Secundari de Llengua i Música fins l’any 1998. Inspectora d’educació des de 1999 fins l’actualitat. Presidenta del projecte INSPECTIO.

• Josep Maria Gayolà. Llicenciat en Ciències Físiques. Professor de Matemàtiques d’Institut d’Ensenyaments Secundaris on ha exercit de secretari i de cap d’estudis. Delegat a Girona del Sindicat de Professors de Secundària (aspepc·sps).

• Xavier Massó. Llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació. Llicenciat en Antropologia Social i Cultural. Catedràtic d’Ensenyaments Secundaris per l’especialitat de Filosofia. Autor del llibre, El fin de la educación (Akal, 2021). Col·laborador habitual en mitjans de comunicació. President de la Fundació Episteme.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dijous, 27 de gener de 2022.

Accedir al reportatge resum

APARICIONS A PREMSA: