Webinar: “De la ley al aula”. Crónica de la educación en España 1977-2022

De la ley al aula. Crónica de la educación en España 1977-2022 de Felipe de Vicente Algueró. Un recorregut cronològic per les reformes educatives espanyoles des de la Transició, començant per les bases de la política educativa continguda en la Constitució. Aquest webinar comptarà amb la participació de Felipe de Vicente, Rosa M.ª Mariño, Josefina Cambra, Jesús de la Vila i Xavier Massó.

L’autor va més enllà d’una simple exposició legal: estudia les conseqüències pràctiques de les reformes i, sobretot, com els docents han hagut d’anar aplicant la legislació, a vegades sense esperar que es consolidés la llei anterior. Aquest llibre inicia la sèrie de publicacions educatives de la Fundació Episteme.

L’acte tindrà lloc el pròxim dimecres, 18 de maig a les 18.30 hores. Pot realitzar el seu registre en aquest enllaç. (Registre gratuït).

Entrevistes amb l’autor:

“La LOMLOE és la llei que més rebuig està provocant entre el professorat”

“Les lleis orgàniques no estan per a dir-te quina metodologia aplicar”