«Portugal. Una reforma educativa basada en el coneixement»

El ministre d’Educació i Ciència de Portugal durant els anys 2011-2015, Nuno Crato, explica en el fòrum de debat telemàtic ‘Fòrum Episteme′ la importància del currículum, l’exigència i l’avaluació per a elevar el rendiment acadèmic, meta que va assolir al seu país durant el seu mandat. Totes les claus aquí.

Per a accedir al webinar clica sobre la imatge:

• Nuno Crato. Ministre d’Educació i Ciència de Portugal (2011-2015). Des del 2000, imparteix docència a l’Institut Superior d’Economia i Gestió (ISEG), Universitat de Lisboa. Va ser també prorector de la Universitat Tècnica de Lisboa.

Premi Europeu de la Ciència atorgat per la Comissió europea. En 2008, el president Cavaco Silva va nomenar-lo comendador de l’Ordre de l’Infant Don Enrique i en 2016 Gran Creu de la mateixa ordre. En 2022 el president Marcelo Rebelo de Sousa el va distingir amb la Gran Creu de l’Ordre de la Instrucció Pública.

Modera: Eva Serra, directora executiva de la Fundació Episteme.

Fòrum en format seminari virtual “webinar” celebrat el dimecres, 21 de setembre de 2022.

Accedir al webinar en idioma portuguès

Entrevista amb l’autor:

Nuno Crato: “Què tal si ens centrem en la realitat, en les dades?”

Entrevista com Nuno Crato em português

Informació addicional de Nuno Crato:

Aparicions a premsa:

Catalunya Vanguardista (22/09/2022)