L’EXPRESSIÓ d’una altra EDUCACIÓ EUROPEA

educational EVIDENCE ( https://educationalevidence.com/ca/) -«eE»- és un mitjà de comunicació digital que publica notícies, investigacions, dades i estudis sobre el sector educatiu. Editat per la Fundació Episteme -amb seu a Barcelona- es publica en català, espanyol i anglès; s’adreça a un públic nacional i internacional, per mitjà d’un periodisme divulgatiu sota llicència Creative Commons gratuïta. Aquesta llicència autoritza que els articles que s’hi publiquen puguin ser reproduïts sense modificacions en qualsevol suport digital i/o en paper, o en d’altres mitjans de comunicació, webs o plataformes, amb l’única condició que s’indiqui la font original d’«eE».

La línia editorial s’empara fonamentalment en evidències científiques per a contribuir a un debat raonat sobre polítiques educatives que afecten una gran part de països europeus i occidentals. És per aquesta raó que es presenten articles d’actualitat, estudis, dades i anàlisis de diferents procedències geogràfiques en matèria educativa, alhora que es promou l’intercanvi d’aquesta informació, per a una millor comprensió de l’escenari actual europeu, sense oblidar l’internacional.

Aquesta publicació pretén també significar la incidència que un determinat model educatiu exerceix sobre d’altres àmbits crucials de la realitat europea, com ara el científic, l’humanístic, el tecnològic  i el polític, tots ells determinants per al progrés i la solvència dels estats i llurs ciutadanies, per tal que el model il·lustrat, que va permetre el desplegament de l’educació universal, no s’abandoni i sapiguem trobar-li l’encaix en el marc dels indiscutibles avenços socials actuals.

Formen part del Consell Editor: Xavier Massó, Francisco López Rupérez, Eva Serra, António de Bivar Weinholtz, Felipe de Vicente, Josep Otón, Ignasi Fernández Daroca i Santiago Herrero.

Benvinguts a educational EVIDENCE!