Webinar: «L’educació com a arma d’acció política»

Per a entendre les finalitats dels sistemes educatius es requereix comprendre el seu context polític, econòmic i social. La globalització i la revolució digital constitueixen dos elements clau d’aquest nou i complex context. Però, s’empara la governança i la seva acció política en models racionals i amb evidència científica? Fins a quin punt la qualitat de la governança educativa condiciona la qualitat de l’educació?

La Fundació Episteme presenta una nova trobada telemàtica (webinar) en el seu espai de reflexió educativa «Fòrum Episteme». En aquesta ocasió titulat: «L’educació com a arma d’acció política», que tindrà lloc el pròxim dijous, 31 de març a les 18.30 h.

L’acte serà en format entrevista amb Francisco López Rupérez, amb motiu del seu últim llibre La gobernanza de los sistemas educativos (Narcea), i posterior tertúlia amb José Antonio Martínez Sánchez i Xavier Massó Aguadé. Una anàlisi sobre estratègia educativa davant els actuals desafiaments de la globalització i la societat digital.

Pot reservar la seva plaça gratuïta en aquest enllaç o accedir al registre clicant en la imatge: