Seminari web format tertúlia per tal d'analitzar tant els seus aspectes legals com professionals i socials. Amb l'advocat i secretari general del sindicat Professors de Secundària Ignasi Fernández Daroca i l'escriptor i vicepresident de la Fundació Episteme Felipe de Vicente.
Fòrum Episteme, presenta en format tertúlia la temàtica del docent com a autoritat pública. Per tal de veure, tant els seus aspectes legals com professionals i socials comptarem amb l'advocat i secretari general del sindicat Professors de Secundària Ignasi Fernández Daroca i l'escriptor i vicepresident de la Fundació Episteme Felipe de Vicente. Intervenen Xavier Massó i Josep Oton.
Aquest web fa servir cookies pròpies per al seu correcte funcionament. Al clicar al botó Acceptar, acceptes aquestes tecnologies i el seu ús així com el processament de les teves dades per aquests propòsits.